În perioada 01-06.05 farmacia PetMart va fi în vacanță! În această perioadă nu se pot ridica produse, nu se vor prelua comenzi telefonice și nu se vor efectua livrări.

Politica de retur

Conform legislației în vigoare orice persoană fizică poate returna un produs în termen de 15 zile de la recepționarea acestuia. PetMart.ro va returna contravaloarea produsului sau produselor care îndeplinesc urmatoarele condiții:

  • produsul va fi returnat în ambalajul original cu toate accesoriile si etichetele aferente intacte
  • în cazul în care a fost utilizat, produsul nu trebuie să fie deteriorat sau să prezinte urme vizibile de utilizare
  • produsele perisabile (hrană, suplimente alimentare, delicii etc.) vor putea fi returnate numai în cazul în care ambalajul nu a fost deschis
  • medicamentele pe bază de rețetă sau produsele care trebuie păstrate în condiții controlate, de temperatură și/ sau umiditate, nu vor fi acceptate pentru retur
  • toate documentele însoțitoare vor trebui returnate (garanție, factură, bon fiscal etc.)
  • se va completa formularul de retur

În termen de 3 zile lucrătoare veți primi o înștiințare prin e-mail, privind numărul de înregistrare al cererii.

După primirea înștiințării veți returna produsele prin curierat rapid în sistem door-to-door la adresa:

Strada Speranței, nr. 10, oraș Buftea, județ Ilfov (Eli Park 4)

Nu sunt acceptate retururi efectuate prin Poșta Română.

Nu sunt acceptate retururi pentru comenzile ridicate personal din farmacia PetMart din Calea Dudești, nr. 139, sector 3, București.

Taxele de transport ale returului sunt suportate exclusiv de către client.

Dacă se constată că produsele îndeplinesc toate condițiile impuse mai sus atunci veți fi contactat pentru comunicarea detaliilor finale și termenul de rambursare al contravalorii produselor.

Dacă produsele returnate sunt deteriorate, au semne clare de utilizare și nu pot fi vândute ca și produse noi, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre produsele noi și cele deja utilizate.

În cazul în care produsele sunt într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lor, ne rezervăm dreptul de a refuza returul. În acest caz, produsele vor fi trimise înapoi prin curier, iar taxele aferente transportului vor fi suportate de către client.

Plata contravalorii produselor se va face prin bancă în contul bancar specificat de către client în decurs de 14 zile de la acceptarea returului.

Pentru orice informații suplimentare aveți la dispoziție numărul de telefon 0372 905 900 sau ne puteți scrie pe adresa contact@petmart.ro.

Am înțeles și sunt de acord cu termenii de mai sus.